2012 m. kovo 13 d., antradienis

Starting

LT. Sveiki. Aš esu Deimantė ir sergu liga pavadinta ternerio sindromu. Taip, esu žema, taip, turėjau operacijų ir kitų sutrikimų, bet aš esu laiminga. Noriu tą įrodyti. Rašysiu ir angliškai, kad visas pasaulis mane išgirstų :) Be to, rašysiu retai, nes neįsivaizduoju ką reikėtų rašyti dažniai. Tai gi dažniausia rašysiu šeštadieniais, bet bus progų ir kitomis dienomis :) Kaip ir viskas. Geros dienos, :)

EN. Hello, I am Deimantė and I have TS, Yes, I am short, yes, I had surgery and others troubles, but I really can be happy and enjoy this world ;) And I want to show it. ;] So, I am writn and in my vernacular speech lithuanian, where I live now. By the way, if not a special days I will write a blog just on Saturdays, because I woundn`t know what to say more ;] That`s alll. Have a nice day :)
Drugelis - TS simbolis ;)
Butterlys - symbol of TS ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą